[ LUGOS ] Par vprasanj

Danilo Godec danci na kibla.org
Pon Mar 13 08:47:14 CET 2000

On Mon, 13 Mar 2000, S57NTY wrote:

> 2. zakaj mi po razpakiranju kernela Linux ne dovoli ukaza make config?

Ce bi napisal, na kak nacin ti 'ne dovoli' ukaza `make config', bi mogoce
kdo vedel odgovoriti... Poleg tega pa je PMSM lazje uporabiti `make
menuconfig'.

> 3. kako inštaliraš skener?

To pa je divje ovisno od modela skenerja. V glavnem pogledas na Sane
projektu (link si ze dobil), ce pa tam ne najdes poti naprej, pa napises
se, kaksen skener imas...

> 4. ali je možno v tem Linux paketu zrihtat zadeve tako, da bi bili
> podpori za ppp in zvočno kartico naloženi že pri bootanju?  Zaenkrat
> imam namreč naložena dva operacijska sistema(Linux in Windows). Imam
> namreč težave, zaradi katerih sem še vedno prisiljen uporabljat Win. Ne
> morem na internet in nekaj hardwarea moram zamenjat, npr. printer, ki
> uporablja WPS. Ko to uredim, sem z vami.

V Linux paketu je mozno zrihtat zadeve. Mogoce bi res bilo pametno
instalirat novejso distribucijo (ki uporablja jedro verzije 2.2). Pri
novejsih se taksne trivialne stvari v glavnem uredijo avtomatsko.

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist