[ LUGOS ] xfig ter tekst v slikah

Andrej.Souvent na comland.si Andrej.Souvent na comland.si
Pon Mar 13 07:21:29 CET 2000

>Rad bi uvozil sliko v tex dokument (lyx dokument), vendar vsakic, ko iz
xfig-a
>izvozim dokument v encapsulated post script mi ob gledanju slike z gv
slednji
>javi napake in pokaze le narisane dele, ne pa teksta na sami sliki. Vsakic
mi

Predlagam ti drugo pot. Jaz delam takole:

za tekst v xfig-ovih slikicah uporabljam LaTeX fonte. Tako je na slikah
enak font kot v besedilu. Prednost tega je tudi, da ni problema s sumniki,
ter da lahko brez problema pisem formule (P.S. ne pozabi nastaviti Special
flag na Special v lastnostih besedila v xfig-u).

Ko je slikica narisana/napisana, jo "izvozim" kot "Combined PS/LaTeX".
Rezultat sta dve datoteki: npr. primer.pstex (eps del) in primer.pstex_t
(LaTeX del).

Sliko vkljucim v besedilo v LaTeX izvorni kodi enostavno z
\input{primer.pstex_t};
konkreten primer:

\begin{figure}[hbt]
 \begin{center}
  \input{primer.pstex_t}
  \caption{Primer slikice} \label{slika1}
 \end{center}
\end{figure}

Upam, da ti tole kaj pomaga...

Lep pozdrav

Andrej

P.S. Za risanje grafov uporabljam gnuplot, ki mi tudi omogoca uporabo
LaTeX-ovih
fontov (set terminal latex).

Dodatne informacije o seznamu Starilist