[ LUGOS ] Par vprasanj

Igor IgorF na ix.netcom.com
Pon Mar 13 02:19:19 CET 2000

S57NTY wrote:

> Pozdrav vsem skupaj.1. kako pri RH 5.2 naložiš modul za zvočno kartico

  poskusi v konzoli vpisat

sndconfig

> 2. zakaj mi po razpakiranju kernela Linux ne dovoli ukaza make config?

 hmmm..  tega ne razumem...  upam, da bo kdo drug odgovoril..

> 3. kako inštaliraš skener?

klikni na ta link:
http://www.mostang.com/sane/

> 4. ali je možno v tem Linux paketu zrihtat zadeve tako, da bi bili
> podpori za ppp in zvočno kartico naloženi že pri bootanju?

 ja seveda je mozno. Napisi v komandni vrstici:

netcfg

> Zaenkrat imam namreč naložena dva operacijska sistema(Linux in
> Windows). Imam namreč težave, zaradi katerih sem še vedno prisiljen
> uporabljat Win. Ne morem na internet in nekaj hardwarea moram
> zamenjat, npr. printer, ki uporablja WPS.

   moje sozalje za printer

> Ko to uredim, sem z vami.

   dobrodosel

> Pozdrav

Igor

P.S: jaz bi na tvojem mestu poskusil zinstalirati RH6.1.
RH52 uporablja kernel 2.0,  RH6.1 pa kernel 2.2.
( ali pa kaksno drugo distribucijo z kernelom 2.2,
  Caldera, Mandrake, SuSe, Corel... itd itd )

--
Nothing is impossible as long you are not doing it by yourself.

Dodatne informacije o seznamu Starilist