[ LUGOS ] Par vprasanj

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Mar 13 07:36:32 CET 2000

On 13-Mar-2000 S57NTY wrote:
> Pozdrav vsem skupaj.
> 1. kako pri RH 5.2 naložiš modul za zvočno kartico?
modprobe <ime modula za tvojo kartico> (poglej file v /lib/modules/2.*/*/)

> 2. zakaj mi po razpakiranju kernela Linux ne dovoli ukaza make config?
Ali si bil v direktoriju, kjer je kernel ource (ponavadi /usr/src/linux) ?
Ali si instaliral vse potrebne pakete za prevajanje jedra (UUUU, slovensko!)?
Rabis namrec gcc, make in ncurses-dev. Ne vem, kaksna so imena teh paketov
pod RH.

> 3. kako inštaliraš skener?
http://www.sane.org
Kolikor vem, ni ravno mnogo scanerjev, ki niso SCSI in delujejo pod Linuxom.

> 4. ali je možno v tem Linux paketu zrihtat zadeve tako, da bi bili podpori za
> ppp in zvočno kartico naloženi že pri bootanju?
Ni potrebe, ker lahko v /etc/modules/conf (ali je pri RH tudi tako, ali ima
kak "pravilnejsi" nacin za tovrstne nastavitve ?) poves, kateri modul naj se
nalozi, ko kdo hoce uporabljati ppp / zvocno.

Sicer pa v /etc/modules napises module, ki naj se nalozijo ob bootu.

Dodatne informacije o seznamu Starilist