!Re: [ LUGOS ] zaposlitev za nedolocen cas

kesl (my mailing lists) kesl-lists na softhome.net
Sre Mar 22 09:40:50 CET 2000

JK> naslednjic premlevali, premlejte se pojme kot so reklame, ponudbe za delo, ...
JK> Kam bi se pa sicer lahko obrnil nekdo, ki isce izkusenega uporabnika linuxa, ce
JK> se ne sme niti na uradno mailing listo drustva uporabnikov?
JK> To ni edina mailing lista, na katero sem prijavljen, je pa edina s tako cudnimi
JK> prvili.

Se strinjam! Kaj je lepsega, kot ce nekdo zaupa v clane lugosa in jim
ponudi sluzbo, ker ve, da so tu ljudje, ki nekaj znajo. Potem se pa
nekateri pi*dite brez veze, ker se gre za "princip", ces mi smo glavni
na listi. Isto kot na ircu, naredis svoj kanal pa lahko druge po mili
volji dol meces (tudi brez pravega vzroka).

Matjaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist