[ LUGOS ] Linux v RR

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Tor Mar 21 08:25:39 CET 2000

crt jakhel wrote:

> si testiral, kako bo masina prezivela novo leto, in pozabil dat nazaj? :)

  niti ne...
samo winsi in linux se na masini non stop okoli casa tepejo in ce se se tok
trudim ni nikoli
usklajeno (a je v RTC shranjen po GMTju al ne, to ni problem, ker se mi
premika po par minut pa to)
poleg tega se mi masina bigtime sesuva (ker jo uporablam kot production
machine za dos programe,
bolj natanko demote in ... )... in mam filing da ko zmrzne tud clock zmrzne..
ceprav ne wem cemu, oz zakaj...

tok zelo naprej mam pa zaradi butastega make-a, ki se pac total zmede ce se
cas prevec nazaj prestav
(za creation time)... in potem vedno mal bolj naprej prestavm..

da bi si pa daemon za time upedenu se mi pa ne da, oz ne rabim :)

aja pa ce ze pisem mail se par questionov:
Ce je clovek (jaz) die-hard c fan in bi se rad naucil nek scripting
language... a se splaca pythona al bolj perla ali
celo kaj bolj bizarnga?
Ne-strukturirano programiranje mi gre highly na jetra ampak se bom ocitno
mogu sprijaznt.. torej kaj je
najbolsa alternativa..?
Hvala...

Lep Pozdrav