!Re: [ LUGOS ] zaposlitev za nedolocen cas

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Tor Mar 21 17:13:46 CET 2000

On Tue, Mar 21, 2000 at 08:13:56AM +0100, Jani Kleindienst wrote:

> Ne vem, kaj ima ponudba za delo veze z reklamami???? Torej, ko boste
> naslednjic premlevali, premlejte se pojme kot so reklame, ponudbe za delo, ...
> Kam bi se pa sicer lahko obrnil nekdo, ki isce izkusenega uporabnika linuxa, ce
> se ne sme niti na uradno mailing listo drustva uporabnikov?
> To ni edina mailing lista, na katero sem prijavljen, je pa edina s tako cudnimi
> prvili.

Ce je prepovedano posiljanje oglasov na lugos listo,
resitev je nova mailing lista lugos-oglasi .

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist