[ LUGOS ] Lugos-List!

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Mar 21 19:33:37 CET 2000

> Kolikor sem sam uspel ugotoviti, sta se za moderatorja oklicala g.
> Horvat in g. Papez. Zal je stvar tudi v SLO prisla tako dalec, da so
> nekatere stvari postale zgolj, in samo, prestiz....

*khm*

<YELL>

 Vsak, ki ima kaj za povedat, karkoli za pripomnit, ce mu kaj ni
vsec... debatna lista je se zmeraj lugos-bla, vse se dogaja
tam. Period. Lugos-list je namenjen pomoci uporabnikom, ne oglasom, ne
pritozbam.

O izbiri moderatorjev se ne pritozevati. Kdo se je oklical? Nobeden. Rok
in Jernej sta se javila na sestanku, da bosta moderatorja.

Ne vemo kaj je moderirana lista? Kje pise da je lugos-list moderirana
lista. Lista ima moderatorja... Kar se ne pomeni, da je zaprta in da samo
moderator posilja mail na listo.

Moderator posilja enkrat mesecno pravila liste. Ocitno jih nihce ne bere.

Ce je kdo proti izbiri moderatorjev, naj pride na naslednji sestanek, na
naslednjo skupscino, karkoli, pa bomo glasovali.

Ne odpirajte ust, ce nimate pojma o cem govorite ali kaj povedat.

</YELL>

David!
PENTIUM  -- Produces Erroneous Numbers Through Incorrect Understanding of
Math

Dodatne informacije o seznamu Starilist