Moderatorstvo (Was: Re: !Re: [ LUGOS ] zaposlitev za nedolocencas)

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Tor Mar 21 18:10:55 CET 2000

> Moderirane mail liste so navadno resene tako, da gre vsak prispevek k
> moderatorju, on pa potem potem mora vsakega posebej odobriti pred
> distribucijo vsem clanom. Tak pristop, kjer na mail listo lahko kdorkoli
> poslje karkoli, potem se pa naknadno ugotavlja, da bi pravzapravo dolocen
> prispevek moral odobriti moderator, deluje vsaj cudno, ce ne ze kaj
> hujsega.

S tabo se cisto strinjam, Ales. Hkrati tudi menim, da bi si vodstvo (aka
moderatorji) lugosa (ocitno je to isto) morali prebrati kak HOWTO o tem,
kaj to moderirana lista je. Vsekakor pa bi po moji oceni moderator liste
moral prestrezati maile, ki vcasih, ko je ta lista sluzila se svojemu
prvotnemu namenu, (verjetno je nakljucje, da takrat se ni bila moderirana)
nikakor niso zahajali na to listo: *like* kako se lepijo plakati in se
dovolinice strgajo iz ze obstojecih plakatov, pa kako bi nekdo kar hackal,
ce to pac ni onemogoceno,...
Kolikor sem sam uspel ugotoviti, sta se za moderatorja oklicala g.
Horvat in g. Papez. Zal je stvar tudi v SLO prisla tako dalec, da so
nekatere stvari postale zgolj, in samo, prestiz....

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist