Moderatorstvo (Was: Re: !Re: [ LUGOS ] zaposlitev za nedoloc

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sre Mar 22 17:47:14 CET 2000

OK, najprej - naj grejo reply na tole v lugos-bla ali lugos-help.

> Kolikor sem sam uspel ugotoviti, sta se za moderatorja oklicala g.
> Horvat in g. Papez.
OK, tole pa ni fer. Lahko namrec pride do diskriminacije oglasevalcev.

Jaz sem mnenja, naj se ponudbe ze zaposlitev posiljajo na lugos na lugos.si,
pri cemer se filtrirajo po subjectu, ki naj vzebuje Zaposlitev
in naj se potem fw-jajo na lugos-list.

Ostali oglasi naj gredo na male oglase na webpage-u.

Zakaj taka komplikacija ? Ne zaupam moderatorjem. Moderatorji so ljudje
in ljudje so po obnasanju vecinoma sebicni prasci, ki bodo, ce jih primerno
spodbodes delali skodo. Tako bi lahko moderatorja v primernih okoliscinah
vrgla stran kak mail iz razlogov, ki se komu ne bi zdel fin in bi imeli
na listi spet takle junk.

Se en predlog za pravila: vsaka organizacijska debata, katere thread preseze
5 mailov, naj gre v lugos-bla.

Tole mi gre namrec ze precej na zivce.

Dodatne informacije o seznamu Starilist