[ LUGOS ] Ingra Rdeci sprejemnik

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Mar 16 15:24:43 CET 2000

Motorola tista 3Band ima vgrajen pravi mlincek ki pozna vecino AT
ukazov, zato pod LinuXom prav lepo deluje.

Priporocam IR SIR Adapter ActiSYS210L, ki ga prodajajo pri Megahitu za 10
jurjev, ceneje bi ga pa mogoce lahko dobil pri Autronic. Nekoc sem jih jaz
prodajal po 6 jurjev, amo jih nimam vec. Narocil sem jih direktno od
AdvanSYSa.

IR Driver za maticno plosco je vkljucen v kernel, rabis samo se IRDa utils.

Rok Krulec

Portoroz, 16.03.2000 @ 15:18

Dodatne informacije o seznamu Starilist