[ LUGOS ] se enkrat vec vprasanj

S57NTY josip.hrste na siol.net
Tor Mar 14 19:28:59 CET 2000

------=_NextPart_000_0007_01BF8DEB.8C0F30E0

Evo, uspel sem si zrihtat RH6.1 in jih seveda takoj tudi instalirat. =
Problemi so se seveda pojavili takoj.
1. Instalacija je bila uspesna sele cetric. Tri krat se je ustavila kar =
sama od sebe. Prvic RH ni nasel nekega charseta, drugic in tretjic pa je =
bil razlog nek drug. Nazadnje mi je ratalo, ker sem instalacijo =
"oklestil" na minimalno stevilo komponent.
2. Ko je bila instalacija uspesno koncana, sem seveda moral racunalnik =
ponovno zagnati. Spet problem, sredi reboota se proces ustavi in pravi =
"unable to open initial console".=20
3. Vzamem prej narejeno zagonsko disketo, resetiram skatlo.... Boot =
virus found!!! Ker nimam nobenega protivirusnega orodja, kliknem =
preskoci opozorila in koncno dvignem sistem. Ali ve kdo kaj vec o tem, =
mislim na odstranitev virusa, ce to sploh je virus in kako naj zrihtam =
bootanje brez diskete, saj mi je zadeva do zdaj delala z loadlin, ker =
mam se win98 gor, brez tezav.
4. Kje naj v Linuxu povem modemu naj ne caka na znak centrale (X3), =
uporabil bi kar interni program rp3. Saj veste kaj mislim, modem se =
pripravi na klic, potem pa se ne zgodi nic.

Opravicujem se za toliko vprasanj. Glede na to, da sem verjetno edini =
uporabnik Linuxa 15 Km naokrog ste mi vi edino upanje. Ogromno how-to in =
faq datotek sem prebral, tudi kjige, to pa seveda ni nic v primerjavi z =
nasvetom izkusenega uporabnika.
Najlepsa hvala v naprej!

------=_NextPart_000_0007_01BF8DEB.8C0F30E0

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><STRONG>Evo, uspel sem si zrihtat RH6.1 in jih seveda takoj tudi=20
instalirat. Problemi so se seveda pojavili takoj.</STRONG></DIV>
<DIV><STRONG>1. Instalacija je bila uspesna sele cetric. Tri krat se je =
ustavila=20
kar sama od sebe. Prvic RH ni nasel nekega charseta, drugic in tretjic =
pa je bil=20
razlog nek drug. Nazadnje mi je ratalo, ker sem instalacijo "oklestil" =
na=20
minimalno stevilo komponent.</STRONG></DIV>
<DIV><STRONG>2. Ko je bila instalacija uspesno koncana, sem seveda moral =

racunalnik ponovno zagnati. Spet problem, sredi reboota se proces ustavi =
in=20
pravi "unable to open initial console". </STRONG></DIV>
<DIV><STRONG>3. Vzamem prej narejeno zagonsko disketo, resetiram =
skatlo.... Boot=20
virus found!!! Ker nimam nobenega protivirusnega orodja, kliknem =
preskoci=20
opozorila in koncno dvignem sistem. Ali ve kdo kaj vec o tem, mislim na=20
odstranitev virusa, ce to sploh je virus in kako naj zrihtam bootanje =
brez=20
diskete, saj mi je zadeva do zdaj delala z loadlin, ker mam se win98 =
gor, brez=20
tezav.</STRONG></DIV>
<DIV><STRONG>4. Kje naj v Linuxu povem modemu naj ne caka na znak =
centrale (X3),=20
uporabil bi kar interni program rp3. Saj veste kaj mislim, modem se =
pripravi na=20
klic, potem pa se ne zgodi nic.</STRONG></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><STRONG>Opravicujem se za toliko vprasanj. Glede na to, da sem =
verjetno=20
edini uporabnik Linuxa 15 Km naokrog ste mi vi edino upanje. Ogromno =
how-to in=20
faq datotek sem prebral, tudi kjige, to pa seveda ni nic v primerjavi z =
nasvetom=20
izkusenega uporabnika.</STRONG></DIV>
<DIV><STRONG>Najlepsa hvala v naprej!</STRONG></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0007_01BF8DEB.8C0F30E0--

Dodatne informacije o seznamu Starilist