[ LUGOS ] Ingra Rdeci sprejemnik

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Tor Mar 14 19:58:36 CET 2000

--------------2DE4253BA32B0C33CA8695F7

Sprejemnik lahko dobis na mnogo koncih.

Mi imamo Actisys 210L, ki je podprt v Linux kernelu, 2.2.14 in morda
tudi prejsnjih pod Infrared devices. Zadeva lepo deluje, le smisel
uporabe le-te mi ni jasen. Vsaj v kombinaciji Linux namizna masina
-Motorola, saj nobenega pametnega softwareja se ni.
No, kakorkoli, glede nakupa poslji mail na private, pa ti bom svetoval
naprej.

Vec tech info dobis na http://www.actisys.com , lahko pa si ga naredis
tudi sam in uporabis HP-jev  modul, HSDL-1001, a za to potrebujes nekaj
znanja.

Cuk

Matej Spiller wrote:

> Imam eno vprasanje. Kje bi lahko dobil softver za infrardeci
> sprejemnik za linuxin kerga nej izberem. Zelim povezati moj mobitel
> motorola z linux masino.Prav tako ne vem kje naj kupim IR
> sprejemnik. Matej

--------------2DE4253BA32B0C33CA8695F7

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
[...]
tudi sam in uporabis HP-jev&nbsp; modul, HSDL-1001, a za to potrebujes
nekaj znanja.

--------------2DE4253BA32B0C33CA8695F7--

Dodatne informacije o seznamu Starilist