!Re: [ LUGOS ] zaposlitev za nedolocen cas

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Tor Mar 21 08:13:56 CET 2000

> Ne, ni vseeno. Enkrat smo to ze premleli. Naslednji bo ponujal CD-je
> kaksne priljubljene distribucije Linuxa (kar "seveda" ni nic narobe),
> tretji metlice za ometanje prahu z monitorja (tudi ni cisto off-topic),
> cetrti pa sloganje iz razbitih tipkovnic. Potem bo prisel kaksen, ki bo
> ponujal delnice RHL, na koncu bomo pa pristali pri kaksnih steperjih.

Torej prepovej oglasevanje metlic, delnic in podebnega ...

> Yeah, ampak reklame za zaposlovanje nimajo vec veze z lugosom.

Ne vem, kaj ima ponudba za delo veze z reklamami???? Torej, ko boste
naslednjic premlevali, premlejte se pojme kot so reklame, ponudbe za delo, ...
Kam bi se pa sicer lahko obrnil nekdo, ki isce izkusenega uporabnika linuxa, ce
se ne sme niti na uradno mailing listo drustva uporabnikov?

To ni edina mailing lista, na katero sem prijavljen, je pa edina s tako cudnimi
prvili.

Ajt,
Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist