[ LUGOS ] sendmail.cf

jurij.rescic na fkem1.lu.se jurij.rescic na fkem1.lu.se
Tor Mar 14 21:17:08 CET 2000

Zdravo!

Ali se kdo spozna na konfiguriranje sendmaila?  Kako se onemogoci mail
relay?

Univerza v Lundu (Svedska) je v nedeljo dozivela spam-napad (kak mesec
nazaj
pa ljubljanska); med okoli 50 Unix sistemi se je zal znasla tudi delovna
postaja,
ki jo jaz uporabljam.  Tako sem moral ustaviti sendmail, kar pa je
kriza, ker
ne dobivam niti ne morem s tega naslova posiljati poste, pa se na to
listo sem
prijavljen s tem naslovom.  Zdajle sem zadevo pognal, da sem tole
napisal, seveda
pa ta cas posilja tudi po 10 spamov hkrati. Op. sistem je IBM AIX 4.3.3,
sendmail
pa mislim da 8.9.3.
Odgovore mi posljite na: fk1jre na mueller.fkem1.lu.se, cc
jurij.rescic na uni-lj.si .

Hvala in lep pozdrav!
                       Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist