[ LUGOS ] Internet

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Tor Mar 14 21:45:02 CET 2000

--------------52A79539E8AA2B697B6AB306

Ce ti pomaga tole:

Uporabi Diald. Zadeva je sicer precej zapletena, vendar z malo truda in
branja dokumentacije obrestuje z mnogo dobrimi lastnostmi.

Sicer ima pa tudi nov pppd opcijo auto , ampak tega nisem nikoli
preizkusil.

Cuk

Dusan Prapotnik wrote:

> Zdravo ! Imam SUSE 6.2, za internet povezavo sem instaliralwvdial, ter
> proxy server wwwuffe,tako da lahkodostopam do interneta preko WIN
> maąine. kako si naj nastavim zadevo, da ko bo zahteva zainternet, se
> bo sam priključil na Siol, ter po končaniseansi prekinil
> povezavo!!  Hvala za odg. ali namig !  Dule

--------------52A79539E8AA2B697B6AB306

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
Ce ti pomaga tole:
in branja dokumentacije obrestuje z mnogo dobrimi lastnostmi.
sem instaliral</font><font face="Arial">wvdial, ter proxy server wwwuffe,tako
si naj nastavim zadevo, da ko bo zahteva za</font><font face="Arial">internet,
se bo sam priključil na Siol, ter po končani</font><font face="Arial">seansi
prekinil povezavo!!</font>&nbsp;&nbsp;<font face="Arial">Hvala za odg.

--------------52A79539E8AA2B697B6AB306--

Dodatne informacije o seznamu Starilist