[ LUGOS ] Dodatni paralel port

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Tor Mar 14 20:38:01 CET 2000

Zivjo ...
Postavljen imam en Samba server na katerega imam zaenkrat obesena dva
printerja . .in sicer enega na onboard Parallel port, enega pa kar na
Hercules grafikuljo (8-bit ISA :> ).Ker mi je zmanjkalo ISA slotov sem se
moral posluziti PCI kartice z dodatnim parallel portom, da bom obesil se
tretji printer.
Kupil sem NetMos Nm9705CV
Problem pa je sledec:

naredim naslednje:

insmod parport
insmod parport_pc io=0x378,0x3bf,0xa800 irq=7,auto,auto
insmod lp

v loge mi lepo napise da je pac nasel parport0, 1 in 2, lepo mi instalira
lp1,lp2 in lp3 in ne prijavi da bi bili kaksni problemi. So far so good. Aja
.. se obrazlozitev .. 0x378 je on-board, 0xbf ISA, 0xa800 pa PCI karta
katera me zanima. Problem je v tem da ko dam printat na /dev/lp2 nikjer ne
dobim nobenega error msga, sprinta pa se tudi nic. Zanimivo.Pregledal sem
tudi /proc/pci in videl da je kao ta unknown karta na IRQ11 in sem torej
vpisal se
insmod parport_pc io=0x378,0x3bf,0xa800 irq=7,auto,11

pa nic boljse.
Mogoce kdo kaksno idejo?

Da . .sem popravil /etc/printcap, imam pa kernel 2.2.11 (probal sem pa tudi
na 2.4.2 pa isto :>)

lp

Tadej

Dodatne informacije o seznamu Starilist