[ LUGOS ] se enkrat vec vprasanj

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Tor Mar 14 19:53:04 CET 2000

--------------8015704972708BE6A0BB28A5

S57NTY wrote:

> Opravicujem se za toliko vprasanj. Glede na to, da sem verjetno edini
> uporabnik Linuxa 15 Km naokrog ste mi vi edino upanje. Ogromno how-to
> in faq datotek sem prebral, tudi kjige, to pa seveda ni nic v
> primerjavi z nasvetom izkusenega uporabnika.Najlepsa hvala v naprej!

Ogromno knjig ze mogoce, osnov o racunalnistvu pa gotovo ne.
Virus found ti je prijavil po vsej verjetnosti BIOS, zato disablaj
opcijo, ki "sciti" pred prepisovanjem MBR na tvojem disku v BIOSu.
Ocitno je hotel Linux malce pocarati po njem ( LILO - Linux loader ).
Kaj, zakaj ne vem, ker RH ne poznam.

Cuk

--------------8015704972708BE6A0BB28A5

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
&nbsp;
da sem verjetno edini uporabnik Linuxa 15 Km naokrog ste mi vi edino upanje.
Ogromno how-to in faq datotek sem prebral, tudi kjige, to pa seveda ni
nic v primerjavi z nasvetom izkusenega uporabnika.</b><b>Najlepsa hvala
v naprej!</b></blockquote>

Dodatne informacije o seznamu Starilist