[ LUGOS ] se enkrat vec vprasanj

S57NTY josip.hrste na siol.net
Pet Mar 17 02:45:46 CET 2000

> <flamebait> To je pa to, ko ne uporabljas Debiana >:) </flamebait>
> A imas kaksen cuden HW ? Overclockan procesor ? Cuden RAM ?
> A kak RedHatovec pozna kake podobne probleme ?

Ne, nic cudnega ne uporabljam. Intel Celeron 333 MHz (na pravi frekvenci),
ki se v Win z RAMom ze lep cajt dobro ujema. Danes sem sel se enkrat cez
isto proceduro. Ko sem v instalaciji oznacil, da hocem avtomatske nastavitve
za KDE workstation, je kista kar zmrznila. Ko sem pa naslednjic pod custom
install oznacil le po moje najnujnejse pakete, je zadeva stekla.

> Sumim, da imas v BIOSu vklopljen Virus warning.
> ker si gotovo instaliral lilo, tvoj MBR ni vec tak, kot je bil pod DOSom
> in nekateri BIOSi to zaznajo. Samo izklopi opcijo, pa bo sporocilo
izginilo.

Izklopljeno, problem resen. Ko sem zagledal to opozorilo mi ni padlo na
pamet, da bi bila tezava v BIOSu. Linux je popolnoma novo okolje za mene, s
cisto drugacnim pristopom kot dos/win. Mogoce je normalno, da sem iskal
napako v Linuxu in ne drugje.

> Vecinoma je v /etc/*/chatscripts.
> Za RH ne vem, ampak na Debilianu imas programcek pppconfig.
> Gotovo tudi na RH obstaja kaj podobnega.

Ja to mi je jasno. Kar se tice teh skript imam slabe izkusnje. Ze lani, ko
sem prvic instaliral rh5.2, sem zaradi teh skript obupal. Tokrat ne bo tako.
Spravil se bom se enkrat v help datoteke, prebrskal knjige in net. Se pa
spomnim od lani, da sem imel tezave s ppp-jem. Ime in geslo je slo se v
redu, ko pa se ja zastartal ppp, me je vsakic vrglo ven. Bom to ze nekako
resil.

Hvala za odgovor.

LP !

Dodatne informacije o seznamu Starilist