[ LUGOS ] prenos linuxa na drug disk

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Mar 16 22:28:14 CET 2000

Zivjo Uros in Jure.

On Thu, 16 Mar 2000, Uros Podkriznik wrote:

> On Thu, 16 Mar 2000, Jure Poljsak wrote:
>
> Najboljse da si pogledas Hard-Disk-Upgrade HOWTO.
> Kaj se pa bootanja tice pa obstajajo bootloaderji (nuni) ki ne uporabljajo
> BIOS-a in torej nimajo disk boot omejitve.

Jaz imam 10GB disk in sem problem resil tako da sem naredil
ln -s /mnt/dos/LinuX /boot
Vedno ko menjam kernel/pozenem lilo prej zmountam /mnt/dos.
Dejstvo je, da imam celotno windows particijo pod 1024 cilindrom.
Tudi sicer sem nastavil atribute c:\LinuX imenika na +rsh.

Ker je prav mozno, da se bo tvoja Windows particija raztezala preko 1024
cilindra, ti priporocam sledece:
Naredi si eno "dedicated" /boot particijo, velikosti recimo 5MB na zacetku
diska.
**
[rok]# du /boot -h
1.9M    /boot

Potem si po zelji razparticiniras disk, jaz imam recimo:
**
[rok]# cat /etc/fstab
/dev/hda1               /mnt/dos                vfat    noauto,user     0 0
/dev/hda4               /                       ext2    defaults        1 1
/dev/hdb3               /home                   ext2    defaults        1 2

In sicer zato:
**
[rok]# du ~samba -h
6.3G    /home/samba