[ LUGOS ] mips crosscompiler bluez

Marko Bevc fonzie na kid.kibla.org
Čet Mar 16 16:23:33 CET 2000

Yo!

Imam rahle tezavice z compilanjem crosscompilerja za R4600 na i586.
Pri compilanju src.rpmja (na rh5.2) mi po nekaj minutah uspesnega
compilanja javi napako (file attached). Poskusal sem z egcs-1.0.3a
in gcc-2.7.2.3 in pri obeh sem dobil POPOLNOMA identicno napako..
Ima kdo kake ideje?
Je kdo uspesno prevedel kernel za mips na hardhatu? Meni se je
najprej parkrat ustavilo zaradi ne#definiranega _LANGUAGE_C in
_LANGUAGE_ASSEMBLER vendar sem to rocno nekako popravil. Popolnoma
pa je zadeva odpovedala pri indyIRQ.o.. Izpise tudi neke Assembler
messages oz errors... (hmmm na moc podobno prilozenemu.....)
TNX

lp
Fonzie

ps. And plz DO think before you write!