[ LUGOS ] samba domain logon

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Čet Mar 16 22:39:58 CET 2000

Pozdravljeni!

Ker bi rad, da mi virus checker na linux masini s sambo ob logonu sam precekira
masine, ki se na server povezujejo moram nastimati logon skripto na sambi za
uporabnike. Ce hocem to narediti moram nastaviti sambo za logon server. To sem
naredil tako, da sem v /etc/smb.conf dodal:
	security = user
        domain logons = yes
        logon script = %U.bat

ter
[netlogon]
   comment = Network Logon Service
   path = /usr/local/samba/netlogon
   guest ok = yes
   writable = no
   share modes = no

(poleg seveda ostalih moznosti za splosno funkcionalnost).

Domena na kateri samba streznik tece je neonatus.net, workgroup pa neonatus.
Problem pa je sledec; ko se z win ali dos masine hocem povezati na server mi
klient javi da ne najde domain serverja (tako dos kot win) in torej tudi zato
se ne izvrsi login skripta (ce nastimam logon brez logona na domeno tece vse
ok).

Zanima me kaj moram se narediti da se bom lahko logiral na domeno?

Vnaprej hvala!

Boštjan

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist