[ LUGOS ] pošiljanje pošte

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sre Jun 7 10:49:33 CEST 2000

<uros.tement na uni-mb.si>Wed, 7 Jun 2000 na 10:00>[ LUGOS ] pošiljanje pošte<

> Imam 4 uporabnike in vsak ima elektronsko pošto pri drugem ponudniku.
<...>

> pošiljanje pošte v internet, tako da bi se pošta shranjevala na
> računalniku in bi se ob vspostavitvi zveze razposlala preko ponudnikov.

sendmail zaženi/prestavi v "deffered mode" in potem dodaj v ip-up.local
ukaz "sendmail -q".

> Pomembno je da se pošta od uporabnika pošlje preko njegovega ponudnika.
> Je to mogoče urediti in kako?
težko. Zakaj pa ne uporabiš MTA od svoje ISP kot "Smart relay" ? DS v
sendmail.cf.
Lahko se pa zgodi da bo "smart relay" res pameten in ti ne bo dovolil
tega (relay).

Lahko bi sicer uporabniki sami v poštnih programih pošiljali na pravi
strežnik, ampak verjetno se bo zgodilo isto kot sem opisal v zgornjem
stavku....

--
If you learn from your mistakes you'll learn a lot today

Dodatne informacije o seznamu Starilist