[ LUGOS ] hitrost

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Sre Jun 7 10:03:29 CEST 2000

Ales Casar wrote:

> [ . . . ] Potem je boljse uporabiti diskete, tam se vse skupaj
> vrti samo po potrebi in temu primerno (pre)pocasi tudi deluje.
>
> Dobro, verjetno se da najti situacijo, kjer bi zaustavitev diskov lahko
> bila koristna, ampak tam potem verjetno uporaba diskov ni smiselna.  [ . . .
> ]

Imam en racunalnik, ki ga vecinoma uporabljam sam. Obicajno ga puscam
prizganega, tudi ce ne delam nekaj ur z njim. Zaradi dveh 7200 RPM diskov (SCSI
in IDE), hitrega procesorja in grafike je temperatura v ohisju obicajno okoli
54 C.  Vcasih bi ga bilo dobro preklopiti v stend-baj nacin, da se takrat ko ga
ne uporablam ne bi brezveze pregreval, ko ga pa rabim mi pa ne bi bilo treba
cakati na bootanje in odpiranje vseh programov.

Ajt,
Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist