[ LUGOS ] pošiljanje pošte

Uros Tement uros.tement na uni-mb.si
Sre Jun 7 13:00:06 CEST 2000

Pozdravljeni!

Doma uporabljam RedHat Linux 5.2 na desktop računalniku z modemsko
povezavo na internet .
Imam 4 uporabnike in vsak ima elektronsko pošto pri drugem ponudniku.
Pobiranje pošte z interneta sem uredil z fetchmailom, tako da ob
vspostavitvi zveze pobere pošto za vsakega uporabnika in jim  jo da v
local mail. Sedaj pa me zanima kako narediti še v obratno smer -
pošiljanje pošte v internet, tako da bi se pošta shranjevala na
računalniku in bi se ob vspostavitvi zveze razposlala preko ponudnikov.
Pomembno je da se pošta od uporabnika pošlje preko njegovega ponudnika.
Je to mogoče urediti in kako?
P.S. Uporabljam sendmail

Uroš

Dodatne informacije o seznamu Starilist