[ LUGOS ] Jure Krasovic

Alesh Mustar alesh na jpdesign.net
Sre Jun 7 13:45:30 CEST 2000

Ker sem skoraj 100% da uporabljas Outlook Express ali pa Outlook, ki pride
zraven office-a, si zelo zelo odobro poglej nastavitve, kajti tam lahko
tocno to kar tebe tako zelo bolece moti izklopis! Vcasih ne boli kaj
prebrati!
Ce se motim, opravicilo vnaprej!

Alesh

Dodatne informacije o seznamu Starilist