[ LUGOS ] SQL, Firewall in Maili

Bostjan JERKO Bostjan.Jerko na socgen.com
Čet Jun 8 14:01:47 CEST 2000

Poglej si  www.linuxrouter.org. Tu bos nasel konfiguracijo
linux-a, ki gre na eno disketo. Potem pa rabis samo se star PC
(brez diska) in zadevo skonfiguriras na ISDN dial-up dostop.

Tako sem si jaz doma nastimal zadeve in ko na svojem PC-ju
odprem recimo postni program se zadeva preko mreze poveze na router.
Router pa zacne klicati providerja. Ko je linija nedelujoca 5 min. router
avtomaticno spusti linijo.

B.

Dodatne informacije o seznamu Starilist