[ LUGOS ] SQL, Firewall in Maili

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Jun 8 14:51:04 CEST 2000

On Thu, 8 Jun 2000, Nejc Skoberne wrote:

> Zdravo!
>

> Pred kratkim sem zaprosil za pocitnisko delo na eni firmi in ko sem jih
> vprasal, kaj bi imeli za narediti so mi nasteli tri stvari:
>
> 1. Trenutno imajo network z okoli 50 masinami in en Novell server.
> Stvari delajo z paradoksovimi tabelami, na vsaki masini je ali Windows
> 95, 98 ali pa NT. Delajo z nekim posebej narejenim programom v Delphi.
> Sedaj imajo sistem dela flat, (torej da so podatki na vsaki postaji
> posebej), nameravajo pa nastimati client-server (zaradi varnosti
> podatkov), in v mislih imajo nek SQL server. Zanima me, ce ma kdo
> [...]

Hmmm v bistvu ne govorim iz iskusenj, ampak iz tistega kar sem prebral..
Ce bos imel 50 masin, ki bodo konkurencno dostopale do mysql-ja, bos imel
big big trouble (razen v primerih, kjer si 1000%, da so vsi commiti
izolirani), ker mysql ne podpira transakcij
v MySQL ni zagotovil/podpore ACID -(Atomicity Consistency Isolation
Durability)
vec imas napisano tule:
http://search.photo.net/wtr/aolserver/introduction-2.html
s tem da clanek ne uposteva postgres 7.0 izboljsav, tako da so sedaj tudi
foregin keys podprti...

Skratka... mojstri pravijo da je za zares mission critical stuff dovolj
dober le Postgres (od free softwara) .. pa se ta naj bi se vedno imel
nekaj stvari, ki se niso podprte

www.postgresql.org
oz ce rabis komercialno poporo www.pgsql.com
drugace ma pa postgres po mojih izkusnjah sijajno dokumentacijo

Ce tvoja aplikacija uporablja ODBC, potem z povezovanjem s prakticno
nobeno bazo ne bo problemov, za postgres imas dokumetacijo tule:
http://www.postgresql.org/docs/programmer/odbc.htm

in specificno za windowse
http://www.postgresql.org/docs/programmer/odbc5922.htm

Mal ssem sel offtopic ampak upam da sem pomagal

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist