[ LUGOS ] RH62, PCI & Adaptec

Gregor Zupancic gregor.zupancic na guest.arnes.si
Čet Jun 8 14:43:29 CEST 2000

> RH ima nek "driver update disk" (floppy), ki ga uporabis pri
> instalaciji. Uporabis "expert" nacin instalacije (pri instalaciji
> odtipkas linux expert, se mi zdi).
> Driver disk dobis na:
>  http://people.redhat.com/dledford/aic7xxx.html
>
> Nekje proti koncu strani.

Se zahvaljujem, zelo koristrna stran. Na zalost pa mi tudi to ni prevec
pomagalo. Downloadal sem driver in ga instaliral ob boot-u pa tudi ta ne
prepozna moje kartice 29160N. Ima se kdo kaksno idejo?

Lp G

Gregor Zupancic
University of Ljubljana
BF - Biology / Animal Physiology