[ LUGOS ] SQL, Firewall in Maili

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Čet Jun 8 13:21:34 CEST 2000

Zivjo,

At 12:37 PM 6/8/00 +0200, you wrote:
>2. Na firmi nimajo lastnega najetega linka ampak imajo ISDN dostop, in
>zveza se vzpostavi samo ko je potrebno. Hoteli bi, da bi postavili en
>pozarni zid takoj za routerjem... jaz sem rekel da je ena opcija kar
>Linux ... torej en star box pa je. Me pa zanima ... kak software je
>treba dat na Linux da funkcionira kot firewall? Je sploh treba software?

Kernel mora imeti vkompajlirano ustrezno podporo za firewalling
( IP forwarding, masquerade ipd. ), poleg tega moras imeti gor se
ipchains program, s katerim postavljas pravila za firewall.
ipchains je command line utility, potem pa obstaja se malo morje
graficnih frontendov za ipchains, da laze konfiguriras zadevo.

sicer pa vse pise v Ipchains-HOWTO.

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist