[ LUGOS ] SQL, Firewall in Maili

Edi Suc e na ed0.net
Čet Jun 8 14:13:45 CEST 2000

On Thu, 8 Jun 2000, Nejc Skoberne wrote:

> podatkov), in v mislih imajo nek SQL server. Zanima me, ce ma kdo
> izkusnje z mySQLjem pri delu z Delphi aplikacijami... morda sem zelo
> nejasen. :>

Ziv.

Na Radiu Student imamo eno aplikacijo (dokaj frisno) spisano v Delphiju,
ki dela v povezavi z mySQL na Linuxu. Zgleda, da zadeva kar deluje (beri,
do sedaj se se ni sesula in je kar hitra). Pravim, da je kar hitra, ker
nisem nikoli preverjal, kako hitro bi delovale alternative.

> [...]
> server (interni), ki bi vsake toliko casa sel na internet, se povezal na
> SiOL mail server ter iz accounta recimo firma na siol.net pobral ves mail
> za to firmo. Potem ko bi ta mail server te maile pobral dol, bi jih
> sortiral (po naslovnikovem imenu) in jih dal v individualne mailboxe (od
> vsakega delavca). Je to mogoce? Torej: Vsi delavci v firmi bi v bistvu
> uporabljali svoj e-mail (delavec na firma.si), vendar ko bi ta e-mail
> prisel do tistega mail streznika bi le-ta nekako to poslal samo pod enim
> e-mailom (firma na siol.net) na SiOLov server. Upam, da nisem zelo nejasen.

Jaz sem na eni firmi naredil takole: Zrihtal staticen IP za ppp dostop.
Zrihral domeno firma.si. Na SIOLu sem se zemnil, da v DNSje zapisejo, da
je mail streznik za firma.si na tistem staticnem IPju. Poleg tega pa so
zapisali se noter, da je backup mail server mail.siol.net. Na linux
streznik, ki dobi ta staticen IP, ko se poveze na inet sem instaliral
mail streznik za domeno firma.si, ter imap streznik, da lahko folki po
firmi berejo posto z IMAP klijenti.  Potem pa sem naredil skripto, ki
vsake dve uri poveze streznik (linux seveda) na net
(ce ze ni povezan) ter z ukazom ETRN pobezam mail.siol.net, da mi dostavi
vso posto, ki jo ima backupirano na svojem diskovju. Zadeva deluje BP.

lp,
Edi

Dodatne informacije o seznamu Starilist