[ LUGOS ] SQL, Firewall in Maili

Danilo Godec danci na kibla.org
Čet Jun 8 13:17:25 CEST 2000

On Thu, 8 Jun 2000, Nejc Skoberne wrote:

> pozarni zid takoj za routerjem... jaz sem rekel da je ena opcija kar
> Linux ... torej en star box pa je. Me pa zanima ... kak software je
> treba dat na Linux da funkcionira kot firewall? Je sploh treba software?

Klasična instalacija Linux v glavnem zadošča za firewall brez kakšnega
dodatnega software-a, saj so vse firewall funkcije integrirane v kernelu.

> vsakega delavca). Je to mogoce? Torej: Vsi delavci v firmi bi v bistvu
> uporabljali svoj e-mail (delavec na firma.si), vendar ko bi ta e-mail
> prisel do tistega mail streznika bi le-ta nekako to poslal samo pod enim
> e-mailom (firma na siol.net) na SiOLov server. Upam, da nisem zelo nejasen.

Verjetno bi se tudi kaj takega dalo narediti, vendar bi bilo pametneje, da
si ta tvoja firma registrira svojo domeno in da postaviš pravi mail (SMTP)
server, ki sprejema pošto za celo domeno (@firma.si).

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist