[ LUGOS ] SQL, Firewall in Maili

Nejc Skoberne nejc.skoberne na guest.arnes.si
Čet Jun 8 12:37:21 CEST 2000

Zdravo!

Pred kratkim sem zaprosil za pocitnisko delo na eni firmi in ko sem jih
vprasal, kaj bi imeli za narediti so mi nasteli tri stvari:

1. Trenutno imajo network z okoli 50 masinami in en Novell server.
Stvari delajo z paradoksovimi tabelami, na vsaki masini je ali Windows
95, 98 ali pa NT. Delajo z nekim posebej narejenim programom v Delphi.
Sedaj imajo sistem dela flat, (torej da so podatki na vsaki postaji
posebej), nameravajo pa nastimati client-server (zaradi varnosti
podatkov), in v mislih imajo nek SQL server. Zanima me, ce ma kdo
izkusnje z mySQLjem pri delu z Delphi aplikacijami... morda sem zelo
nejasen. :>

2. Na firmi nimajo lastnega najetega linka ampak imajo ISDN dostop, in
zveza se vzpostavi samo ko je potrebno. Hoteli bi, da bi postavili en
pozarni zid takoj za routerjem... jaz sem rekel da je ena opcija kar
Linux ... torej en star box pa je. Me pa zanima ... kak software je
treba dat na Linux da funkcionira kot firewall? Je sploh treba software?

3. Zanima me, ce je mozno narediti nekaj takega: postaviti nek mail
server (interni), ki bi vsake toliko casa sel na internet, se povezal na
SiOL mail server ter iz accounta recimo firma na siol.net pobral ves mail
za to firmo. Potem ko bi ta mail server te maile pobral dol, bi jih
sortiral (po naslovnikovem imenu) in jih dal v individualne mailboxe (od
vsakega delavca). Je to mogoce? Torej: Vsi delavci v firmi bi v bistvu
uporabljali svoj e-mail (delavec na firma.si), vendar ko bi ta e-mail
prisel do tistega mail streznika bi le-ta nekako to poslal samo pod enim
e-mailom (firma na siol.net) na SiOLov server. Upam, da nisem zelo nejasen.
:>

Hvala,

Nejk0

Dodatne informacije o seznamu Starilist