[ LUGOS ] samba

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Pon Jun 19 11:31:31 CEST 2000

In meni to dela takole:

[global]
        client code page = 852
        workgroup = KRNEKI
        netbios name = TECH
        netbios aliases = linux
        server string = Linux SAMBA server
        security = SHARE
        encrypt passwords = Yes
#       map to guest = Bad User
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        passwd chat = *New\spassword:* %n\n *Re-enter\snew\spassword:*
%n\n *Password\schanged.* .
        max log size = 10000
        debug pid = Yes
        debug uid = Yes
        announce version = 6.0
        name resolve order = wins lmhosts host bcast
        time server = Yes
        max disk size = 10000
        socket options = IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY SO_SNDBUF=4096
SO_RCVBUF=4096
        character set = ISO8859-2
        preferred master = Yes
        domain master = Yes
        dns proxy = No
        wins support = Yes
        guest account = public
        invalid users = root
#       guest ok = Yes
        hosts allow = 127.0.0. 192.168.

[stuff]
        comment = Samba server's stuff
        path = /hda/stuff
        writeable = Yes
        create mask = 0777
        force create mode = 0777
        directory mask = 0777
        force directory mode = 0777
        guest ok = yes

Jaz sem kasneje se precej caral okoli tega, ampak mislim, da je bil
public account narejen!
Z tistimi forceji dosezes, da lahko vsi cez vse. Prej sem imel forcanega
userja, pa je slabo, ker ne vidis, kdo je kateri file nakopiral.

Se vedno me pa muci logiranje sambe, ki je slabo. Jaz bi rad vedel, kdo
je kateri file skopiral, zbrisal, kdaj, kam premoval, skratka vse !
Novell to ima, ga pa ne obvladam. Se bolj trapasto pa je imeti se eno
masino le za fileserver.

Cuk

tJaZy wrote:

> Yo Darko. Posiljam ti kar izsek enega maila,ki sem ga ze nekoc pisal
> Markotu Cuku na private. Menim,da bi z guestom to lahko resil.

> Ehm,po mojih izkusnjah,bi se dalo to resit zelo elegantno z vpeljavo guest
> accounta.Win 95/98 se na samba streznik(karkoli ze pac
> je,NT,Linux-smb,OS/2... ) najprej poiskusajo logirati z username-om in
> geslom,z katerim si se prijavil v Windows,in ce to ni uspesno, se
> poizkusijo logirati kot user guest in brez passworda.To lahko lepo vidis
> iz NTjev,preko samba protokola recimo da hoces videti eden file na drugi
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist