[ LUGOS ] samba

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Jun 19 10:52:01 CEST 2000

On Thu, 15 Jun 2000, Darko Kaucic wrote:
> brez tega, da registriram uporabnike na linux masini. Ce kaj pomaga lahko

Yo Darko. Posiljam ti kar izsek enega maila,ki sem ga ze nekoc pisal
Markotu Cuku na private. Menim,da bi z guestom to lahko resil.

> Ob tem bi rad tudi to, da samba sploh ne bi uporabljala passwordov.
Ehm,po mojih izkusnjah,bi se dalo to resit zelo elegantno z vpeljavo guest
accounta.Win 95/98 se na samba streznik(karkoli ze pac
je,NT,Linux-smb,OS/2... ) najprej poiskusajo logirati z username-om in
geslom,z katerim si se prijavil v Windows,in ce to ni uspesno, se
poizkusijo logirati kot user guest in brez passworda.To lahko lepo vidis
iz NTjev,preko samba protokola recimo da hoces videti eden file na drugi
NT masini. Ker na tadrugi masini nimas username-a, kot na tej taprvi,v
katero si prijavljen,ti ta masina ponudi,da se lahko na remote masino
logiras kot nekiuporabnik z nekimgeslom.Za username vpises guest, za
password pa nicesar,in ce je na remote strani to(guest login) porihtano,ti
dela samba.Win 95/98 pa to ocitno naredijo kar sami od sebe(da se
prijavijo kot user guest).Tako da bi moral na linuxu to nekako porihtati,v
stilu username guest in brez passworda(oz NULL,kaj pa vem,kk to gre).

No upam,da sem ti kaj pomagal.

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK