[ LUGOS ] SQL

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Jun 22 01:21:13 CEST 2000

"Tomaž Zupan" wrote:

> -----Izvorno sporočilo-----
> Linux >mašini (Postgres npr.) ? meni se zdi logično, oni se sklicujejo na
> specifične funkcije pri >poizvedbah!
>
> To je možno , ce aplikacija uporablja tudi nestandardne ukaze podprte samo v
> MS SQL bazi. Mi smo imeli podobne tezave , ko smo poskusili aplikacijo
> testirano z Oraclom poganjati na Postgresu. Zaradi manjsih razlik v sintaksi
> pri nekaterih SQL stavkih to ni bilo mogoce.

A je bilo mozno z nekaj dela stvari popraviti ali so bile "manjse
razlike"
tako komplexne da ni slo?
(samo firbec me matra, kako velike so take razlike)?
Mislim, koliko je tvoja ocena casa za "portanje"? (in za koliko veliko
aplikacijo je slo,
da bo slika jasna)

Lep Pozdrav
Andraz Tori