[ LUGOS ] SQL

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Jun 22 00:55:25 CEST 2000

hy

> ojla
> morda malo mimo namena liste ampak...
> bi morala aplikacija, pisana v Delphiju, ki teče na NT-jih in je pisana (in samo tam testirana) za uporabo M$
> SQL Server 7.0, znati delati z SQL postavljenim na Linux mašini (Postgres npr.) ? meni se zdi logično, oni se
> sklicujejo na specifične funkcije pri poizvedbah!
> thnx
> Robert Ludvik

Hmm .. "bi morala delati" in "dela" je velka razlika...
naceloma jih vprasaj vsaj za kaksno zadeveo, ki so prepricani da v
postgresu ne bo delovala...
Pa da jo stestiras... naceloma je glede tega tako da ce ne probas ne
mores vedt, .. tako kot ce srecke ne kupis ne mores zadet :)

Nedvomno resnicno obstajajo custom extenzni (saj ves tisto MSjevo... EEE
- Embrace Extend Extinguish)
Ceprav je SQL se vedno SQL je problem, ker (skoraj) nihce ne uporablja
cistega sqla ampak se zaradi prirocnosti posluzujejo dolocenih lasnosti,
ki jih imajo dolocene baze... lep primer tega je MySQLjev Auto increment
ki je sicer lep, ampak za na druge baze je potrebno stvar sportati v
bolj standardne sekvence in tisti, ki ne poznajo sekvenc imajo s tem kar
nekaj problemov

poleg tega obstaja vec razlicnih SQL standardov .. SQL92, sql2 in 3?,
etc...

Sem pa skoraj preprican, da z minimalnim portanjem lahko vse to
popravis..

joke: Razen seveda, ce je msju ze uspelo vkomponirat VB kot del SQLa...
celo novo podrocje za sirjenje virusov :))))

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist