[ LUGOS ] pid file

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Čet Jun 22 07:47:03 CEST 2000

> ko smo ze slucajno pri teh threadih... mam eno miceno vprasanje. a ni
> recimo apache multi threaded? saj jaufa vec procesov od kerih je en
> glavni. primer:
> # ps fax
>    76 ?        S      0:00 /usr/local/apache/bin/httpd
> 15806 ?        S      0:00  \_ /usr/local/apache/bin/httpd
> 15807 ?        S      0:00  \_ /usr/local/apache/bin/httpd

Threading je specificen nacin zaganjanja paralelnih procesov.
Forking je drugi specificen nacin.

Apache 1.* uporablja forking model (pravzaprav pre-forking, ker si vnaprej
sforka toliko procesov, kot misli, da jih bo rabil).

Apache 2.* (ki je se v alpha stadiju) uporablja mixed threading/forking model,
kjer se sforka primerno stevilo streznikov, od katerih je vsak znotraj
threaded.
Menda naj bi to na nekaterih platformah bistveno izboljsalo performance.
Kako bo s tem na Linux, ne vem.

> in tako naprej. pri apachu mislim, da velja, ce killas samo parenta.
Ja, ampak to je zato, ker je apache tako napisan - parent ve, kateri so njegovi
otroci, in ko dobi SIGTERM, ga poslje se otrokom. Poskusi narediti kill -9,
kar parenta ubije, ne da bi mu dalo priloznost za "pucanje" in videl bos, da bo
umrl samo parent, otroci pa ne...

Lep pozdrav,
         Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist