[ LUGOS ] instalacija na UDMA diske - koncna resitev

Uros Uros
Pet Jun 23 08:28:19 CEST 2000

Hoj!

Resitev, malce sicer za lase privlecena ampak deluje.
Pri instalaciji sem priklopil disk ter CD-ROM na IDE kanal. (particije so
postavljene tako, da je prva za sistem do 1024 cilindra)
Potem sem prevedel nov kernel z UDMA66 patchom.
Prestavil disk na UDMA66 kanal, ter v BIOSu disablal navadna kontrolerja,
tako da je disk se vedno na /dev/hda.
Ker takoj to ni delalo, sem se logiral s pomocjo boot diskete, ter v
lilo.conf dodal linear, ter se enkrat instaliral LILO.
Sedaj vse dela...
Nisem pa se probal z LBA32 v lilo.conf da bi imel prvo particijo vecjo kot
1024 cilindrov...

LP,

Uroš Gaber
PowerCom Gaber & Globočnik d.n.o.