[ LUGOS ] Re: dve mrezni kartici?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 20 08:49:04 CEST 2000

Howdy!

On Thu, 20 Jul 2000, Bostjan Muller wrote:

> Uspelo mi je da s parametrom ether=0,0,eth1 kernel zazna 2 kartici eno z
> interuptom 5, drugo z 10, vendar imasta pa obe ioport 0x300, tako se mi zgodi
> da masina ravno pred koncem vseh init skript popolnoma zmrzne.
> Ali kdo ve kaj bi lahko napisal za ioport druge kartice - mislim kako zves
> kateri porti so se frej (kot mi /proc/ioports kaze niso ravno citljivi - vsaj
> meni ne).

Najbolje, da nastavis kartici na razlicne nastavitve. Obstaja tudi
programcek, ki to naredi pod linuxom (glej http://www.scyld.com/diag/).
Morda bo najbolje, da eno kartico vzames ven iz racunalnika, potem pa
tisti, ki ostane v racunalniku, spremenis nastavitve. Na koncu prvo
kartico spet vtaknes nazaj noter.

Glede IO portov je pa tako: s 'cat /proc/ioports' dobis cisto lepo berljiv
spisek portov, ki so *trenutno* v uporabi. Torej ni receno, da ce nek
razpon portov ni zapisan, da ta del ni v uporabi.

Peace!
  Mkx