[ LUGOS ] proFTPd in umask vprasanje

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 20 08:51:19 CEST 2000

Howdy!

On Wed, 19 Jul 2000, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> Zanima me kako pripraviti proftpd da bo ob uploadu datoteke le tej
> nastavil -rwxrwxr-x (chmod 775) permission, namrec ce nastavim umask
> 002, ki bi moral narediti zgoraj navedeno naredi -rw-rw-r-- (chmod 664),
> namesto zazeljenega... Ali ima kdo kaksno idejo, kako proFTPd pripraviti
> do tega, da bi naredil tako kot hocem jaz...

umask nastavi bite, ki v maski *ne bodo* prisotni. Ce proces nekih bitov
(recimo exec bitov) ne zeli nastaviti, jih sistem (z umaskom) ne bo
postavil.

Drugo pa je, da je skrajno nevarno dovoliti, da ftpd postavi exec bite.
Potem ti lahko nek lammer nekaj ftp-ja na masino (na ustrezno mesto) in
potem pocaka, da se izvede.

Peace!
  Mkx