[ LUGOS ] Backup resitve?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 20 08:43:48 CEST 2000

Howdy!

On Wed, 19 Jul 2000, David Klasinc wrote:

> BTW: Vsekakor je fino izklopit hardware kompresijo in uporabljati gzip
> namesto tega. Vsaj jaz sem dobil tako boljse rezultate.

Enkrat sem ze elaboriral, zakaj je bolje uporabiti hardversko kompresijo
namesto softverske. Na kratko: v primeru delne okvare traku ti pri uporabi
hardverske kompresije enota preskoci okvarjeni del in lahko restavriras
datoteke, ki so na traku za mestom napake. V primeru softverske napake ti
gzip ne pusti dekompresije za mestom napake.

Tega sem se naucil iz lastnih izkusenj, k sreci sem takrat uporabljal
hardversko kompresijo.

Peace!
  Mkx