[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Sob Jul 22 12:34:07 CEST 2000

On 21 Jul 2000, at 19:37, Rok Papez wrote:

> Tudi sicer imas pri IBMu zivo cudo za nastavit.
> Master,slave, single; 16 heads, 15 heads, ... ...

AFAIK ima IBM samo  dve nastavitvi:
master - kar pomeni : master + slave in master (ko je sam...)
slave - -||- + slave (ko je sam...)

>WD diska pa nikoli ne bom vec kupil.

Po mojih izkusnjah gredo IDE (!) diski tako po kvaliteti (best> worst)

IBM
QUANTUM
Fujitsu/maxtor (stari modeli fujitsu so imeli grozne napake)
CONNER (se preden ga je seagate kupil)
..
SEAGATE + WD

--
WHEN are you guys gonna get rid of the OLD, INCORRECT HOWTOS so they
will stop confusing poor guys like Michael and me?

or do you keep them there cause you like to laugh at us?
(Netfilter mail list - al)

Dodatne informacije o seznamu Starilist