[ LUGOS ] hdX: irq timeout... in ostala solata [AGAIN]

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jul 22 21:54:26 CEST 2000

Yo!

Ne vem no, sej mozno da je disk. Aja zadeva je bila en star 1.6GB WD in je
delal kake 3 leta bp potem pa kar naenkrat tole. Chipset je VX, se pravi
DMA bus mastering ze dela. Saj jaz lahko ta DMA izklopim, itak ga pa
kernel sam izklopi ce pride do kasnih napak, ampak to ni pomagalo.

No v glavnem prinesem ta disk domov, chipset LX in zadeva dela kot sus.
Dobre si recem, naj bo in vzamem en drug disk Seagate 4.2GB ali nekaj
podobnega, skopiram vse gor s prejsnjega diska, testiram doma 2 noci, vse
ok in brez problemov. Odnesem spet ta disk v ono mashino (VX) in konzolo
je kar zasulo s temi timeouti, zasuvalo jo je toliko casa dokler se ni
dalo niti na kozolo vec, lucka za disk je pa skozi gorela.

Ok, prinesem komplet mashino domov, pozenem fsck in takoj je zacel soloato
mlatit v nedogled v stilu "SEVERE DATA LOSS", na koncu pa se da ne more
obnoviti necesa (se ne spomnim cesa niti ni zdaj to pomembno) in pade ven.

Ok, dam mke2fs, ki mi na tretini diska javi neko napako (zdaj irelevantno)
in obstoji tam.

Ok, vzamem disk ven, ga dam v svojo mashino (LX), nazenem badblocks z
write opcijo, NIC. Ok zdaj disk nima nic gor, prakticno je tako kot da bi
ga zddjal z /dev/zero.

Sedaj ga zopet prestavim v to drugo mashino (VX), naredim particije,
odklofam mke2fs in zadeva pride cez brez problemov. Kopiram sem, tja, gor
pa malo tudi dol, nobenega problema.

No potem sem se vseno odlocil za tako radikalno potezo, v BIOS-u izklopil
vse onboard naprave, vtaknil notri nek Winbond ISA kontroler od neke 486
mashine in zadeva dela, sicer malo pocasneje, samo za mail procesirat je
cisto zadosti.

No iz tega vsega nekako nisem mogel potegniti konkretnega zakljucka.
Moznosti sta se vedno obe, lahko je disk, lahko je kontroler na VX plosci,
ceprav se bolj nagibam h okvari kontrolerja (ni mi sicer jasno kako se
lahko ta rec kar pokvari). V glavnem fora je da na moji mashini vse lepo
dela brez problemov, na tej ga pa ocitno zacne srati. Brez panike,
preskusil sem tudi vseh 309845 moznosti nastavitev za kontroler v BIOS-u
pa vedno ista pesem :)

V glavnem lahko bi rekel:"What da hell!", in vse skupaj vrgel v kontejner
za odpadke ter poklical na snago naj pridejo iskat, da se nebi slucajno
kasneje premislil :) samo jaz pravim dokler mashina dela, dokler vanjo ne
vzge strela ali pa mi cisto slucajno ne pade skozi okno iz 8. nadstropja,
se jo da uporabiti za marsikaj :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist