[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Jul 21 19:37:25 CEST 2000

On Fri, 21 Jul 2000, Jernej Horvat wrote:

> Kupuj samo IDE diske, ki vedo da so sami na vodilu in da so master.
> Ne pa tako kot WD in Seagate, kjer moras nastavljati vse mogoce (master, sam
> na vodilu, soncno vreme in cipkaste hlacke ooops). IMO: IBM in quantum.

Kolega ima irqX tezave tudi z dvema 20GB IBMa vezanima v raid0 in sicer,
ce ima vklopljen DMA na obeh kanalih.
ATA/66 suxx press.
Sumim kontroler/kable press.

Tudi sicer imas pri IBMu zivo cudo za nastavit.
Master,slave, single; 16 heads, 15 heads, ... ...

Drugace imam jaz enega 10GB in enega 15GB IBM-a. Oba mi super delujeta
in se ne pritozujem. WD diska pa nikoli ne bom vec kupil.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist