[ LUGOS ] exmh problemi

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jul 30 23:06:55 CEST 2000

On Fri, 28 Jul 2000 polz na writeme.com wrote:

> ce posiljam mail z mailx, mi sistem (ker imam tako skonfiguriranega)
> pripopa na konec uporabniskega imena polz
> se @writeme.com.
> Pod exmh se to ne zgodi.

Rekel bi, da exmh nima nic s tem, ampak ti nekaj zamoci tvoj MTA. Sicer
verjetno exmh mail res odposlje kaj drugace kot mailx, ampak najbrz je
oboje pravilno, samo ene oblike tvoj MTA nekak ne obdela, kot bi bilo
treba.

> Kje nastavim reply-to za mh sistem ?

Reply-To je morda res delna resitev v sili, ampak tisto kar ti potrebujes,
je verjetno spreminjanje From (in sorodnih) headerjev.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist