[ LUGOS ] partition table

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jul 30 22:22:19 CEST 2000

On Sun, Jul 30, 2000 at 09:24:52PM +0200, natalia wrote:

> Fdisk program tudi poznam in sem ga tudi uporabila za particioniranje ko sem
> kupila nov disk. Cist nic se mi ne zdi grd obratno zdi se mi zelo v redu in
> enostaven. Tisi ki pride z Linuxom namrec.
> Zdi se mi da nisi razumel mojega problema. Problem je v tem da je sel MBR po
> gobe. Partition table ki jo vsebuje je ocitno nepravilna.

Ce ves kako so bile particije prej narejene, jih naredi se enkrat... Potem
pa pozeni kak Nortonov rescue tool za particije... Vsaj tako sem jaz vcasih
delal in je ponavadi norton najdu particijo in me vprasal, ce jo hocem spet
uporabljat, pa sem reku ja in je bilo vse ok.

Mogoce nebi bilo slabo, ce bi se najdu kak Linux aware tool, da nebi kar
haral po disku... :)

David!
WWW  -- World Wide Wait

Dodatne informacije o seznamu Starilist