[ LUGOS ] /dev/ttyS0 ne dela :(

Ales Casar casar na uni-mb.si
Ned Jul 30 23:14:38 CEST 2000

On Fri, 28 Jul 2000, Bostjan Muller wrote:

> Ugotovil sem, da mi zacuda /dev/ttyS0 ne dela vec - z gpm-om se nekako, ampak
> modem ali pa UPS pa sploh noceta komunicirati preko tega device-a.

Tole mocno smrdi po crknjenem HW za /dev/ttyS0. Pri serijskih portih
navadno crkne oddajnik in miska je ena redkih stvari, ki na serijskem
portu nicesar ne bere (torej racunalniku ni treba nic oddajati), ampak
samo nekaj posilja (racunalnik samo sprejema). Zato potem gpm dela,
karkoli drugega pa bolj ne kot ja.

> masina je i486DLX/44 CyrixInstead 16MB ram Slackware 7.0 kernel 2.2.17pre9

Tole daje upati, da serijski porti niso integrirani na maticni plosci, kar
je izjemno dobrodoslo ob taksnih okvarah.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist