[ LUGOS ] partition table

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Ned Jul 30 21:24:52 CEST 2000

Rok Papez wrote:

> Zivjo!
>
> To naj te ne skrbi. Pri novih diskih se to pogosto dogaja.
> Pravilo za razparticioniranje je sledece:
> Najprej naredis WinDOS particije naredis z windows fdiskom
> (Baje windows pri izdelavi datotecnega sistema zaokrozi
> velikost particije NAVZGOR!) in namestis windowse.
> Potem namestis Linux in ce ni ravno ne vem kaksen streznik
> ali zelo ekstremno profesionalna delovna postaja vse zmeces
> na eno particijo.

> Potem namestis se linux in to je to.

> Nepotrebno drobljenje prostora na disku.

To vse vem ker sem te stvari ze naredila pred casom. Vec Linux particij imam
zato da lahko experimentiram . Imam eno boot particijo pod 1024 cilindrom ce
ne ne bi mogla bootat RedHat.
Sedaj imam novega lilota in to ni vec potrebno.

> /etc/fstab
> vsebuje seznam particij/imenikov in kdaj se priklopijo.
> [linux]# cat /etc/fstab
> /dev/hda1               /mnt/dos                vfat    noauto,users    0 0
> Kot vidis v mojem primeru, dodas v 4. stolpec besedo noauto in
> partciija se ne bo automagicno priklopila ob zagonu.

To tudi vem. Ce si dobro prebral sem jaz samo hotela povedati da je Mandrake
naredil dolocene stvari ki jih jaz med instalacijo nisem kot je automaticni
mount vseh win particij.

> Kot sem ze omenil, poravnava z cilindri ni nujno potrebna in naj
> te ne moti.

Pred instalacijo Mandrakea se to ni pojavljalo.

> Svetujem ponovno namestitev. Mimogrede... priporocam uporabo
> fdisk programa. Res je, da je grd, ampak postane prav lep, ko
> ugotovis da dela natancno tako kakor mu velis in nic drugace.

Fdisk program tudi poznam in sem ga tudi uporabila za particioniranje ko sem
kupila nov disk. Cist nic se mi ne zdi grd obratno zdi se mi zelo v redu in
enostaven. Tisi ki pride z Linuxom namrec.
Zdi se mi da nisi razumel mojega problema. Problem je v tem da je sel MBR po
gobe. Partition table ki jo vsebuje je ocitno nepravilna.

Pozdrav,
Natalija

Dodatne informacije o seznamu Starilist