[ LUGOS ] partition table

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Ned Jul 30 21:12:30 CEST 2000

Mitja Novak wrote:

> Ce lahka mountas win particijo potem si skopiraj kar rabis dol iz nje in zbrisi
> partitcijo in na novo posnami windowse.
> lahko pa tudi probas nasljednje ...
> vseeno posnami podatke dol iz win particije potem pa enostavno instaliraj
> windowse na tisto particijo kjer so sedaj v isti direktorij (torej prepisi vse
> skupi) in bi tudi moglo delati. seveda potem ti bo povozlo mbr in podobne
> stvari tako da se ti nebo vec linux bootal ampak to bos uredila kasneje z
> rescue diskom.

sem poskusila nanovo instaliarat windowse pa zacnejo jamrati o nekih failsystemih
in ne morem vec naprej.
mbr sem ga ze povozila z <fdisk /mbr> in potem sem naredila tudi tudi <sys c:> pa
nic.
Problem je da se mi je sesula partition table ki je napisana v MBR-ju in nimam
kopije prejsne.

Pozdrav,
Natalija

Dodatne informacije o seznamu Starilist